9 Şubat 2012 Perşembe

Under Construction!!!

30 Yaşım hoşgeldin kutlamaları kapsamında herşeyden once kafayı RESET lemek lazıma karar verdim ve kendime 5 yıllık kalkınma programı hazırladım…Bunun en başında da ben kimim, burada ne işim var gibi temel soruların yanıtlarını kendimde aramaya başladım J

Yaniiii…Kendimi tanıma ve iyileştirme çalışmalarım çerçevesinde bir irdeleme süreci geçiriyorum

Haaa… Kolay bir süreç mi bu? H A A A Yııııııııı R rrrr…

Umut vaadeden bir süreç mi? EEEEEE V EEEEEE Tttt…

Hiç gitmediğim halde, hamama gitmeye benzetiyorum ben bu süreci J
Hani hergün yıkansan bile Hamam a gidince Bööööyle bir kirlerin kabarması söz konusu ya, aynen öyle…
O ana kadar, hiç o kadar kirli olduğunu farketmezsin ama girip çıkınca.. gözeneklerinin açıldığını ve farkı net bir şekile fark edersin ya… öyle bir hissiyat ama birisi seni keseliyor ve hooop kafa reset değil malesef J Evet birisi seni keseliyor ama senin de bi el atman lazım duruma

Niye zor peki bu süreç… Çünkü daha once dikkat etmediğin ayrıntılar önem kazanıyor… Birisi sana kapıdan hangi ayağınla girdin içeri diye sormasa dikkat etmeyeceksin… ama sorunca!!! Ulllaaaan hangi ayağımla girdim acaba, hep aynı ayağımla mı giriyorum acaba, Salı – persembe sağ , pztsi – Cuma sol ayağımla mı giriyorum ki… gibi birsürü soru /  düşünce geliyor insanın aklına… Çünkü korkularınla yüzleşiyorsun, kaçacak yer yok… işte orada, hemen karşında… hatta yanında

Niye umut vaad edici peki… Çünkü daha once dikkat etmediğin, hatta belki senin sorun olduğunu fark etmediğin ama sorun olan ayrıntıları ve sebeplerini anlamaya çalışıyorsun,çünkü korkularının ne kadarı gerçek, ne kadarı değil onu anlamaya başlıyorsun…Kendinden ve karşındakilerden neler istediğini, neler istemediğini… neleri değiştirmen gerektiğini, nelere geri dönmen gerektiğini çözümlemeye başlıyorsun

Dediğim gibi Şimdi gel de gör beni, bambaşka biri gibi bir süreç değil bu… Daha çok, Kendime Yeni bir Ben Lazım stayla…

Kimse senin kafanı alıp yerine yeni bir kafa koymuyor ama mevcut kafadaki dağınık puzzle I çözmene yardımcı oluyor…
Yardımcı olurken de hadi sen bu puzzle I çözersin, senin için çocuk oyuncağı bu gibi her ne kadar yardımcı olmaya çalışsa da gaz verme özelliği barındıran yöntemler yerine

-  Acaba bir puzzle nasıl daha kolay çözülür,
-  Bunun için neler yapılabilir,
-  Bu puzzle I bu kadar sorun etme sebebin nedir, nedendir,
-  Sen bu puzzle I ne kadar zamanda çözebilirsin gibi somut ve yapıcı yönlendirmeler ile yaklaşıyor
-  Bir nevi bir elin nesi var, iki elin sesi var hesabı ama ellerden biri haliyle diğerine yol gösterici oluyor J

35 e gelmeden yapılması gerekenler listesinde bayaaa Hayati ( en azından su anda öyle görünyorlar J ) mevzular var
5 yıl önceki halimi düşünürsem, 5 yıl sonra da ben bugünkü Ben olmayacağım büyük ihtimal, olmayayım da zaten ama J
Daha İYİ bir insan, Daha SADE bir ben olmaya çalışıyorum… Kelimelerime de yansır inşallah J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder