8 Aralık 2014 Pazartesi

YAS 33 - 2014 SONU ITIBARI ILE BEN

Sevgili Gunluk….

Ne cok oldu seninle dertlesmeyeli… ne de cok sey oldu seninle dertlesmeyeli!

Ben, bizzat kendim IN A RELATIONSHIP title imi koruyorum J hatta giris bolumunu gecip gelismeye de geldik
Evet… 2 kisilik hayat da hic fena degilmis J ve evet zaman ne kadar da rolatifmis….
Baksaniza, 1 sene olmus… tam 1 senedir hersey tepetaklak olmus, ama ne de guzel olmus
Tek cocuk insani bendeniz ilk defa hayatimda yalniz olmadigimi hissediyorum
Annemin babamin haricinde…
Ilk defa 100% kaprisimi ceken, benimle sevinen, benim icin benden de cok endiselenen biri var…
Bi de komik
Bi de sempatik
Bi de hem benim kadar cocuk, hem de benden daha Olgun
Bi de inatci,
Bi de sicacikkkkkkkkkk J

Ama, ve, peki…. E ben memleketten uzaktayim, e ben buraya simdi is icin gelmistim
Simdi, isimde umutlu degilim… ama ozel hayatimda hic olmadigi kadar umutluyum…

Eski ben olsa depresyona 3 vardi simdi ayaktayim…. Simdi halen umudum var
Simdi o var

E peki…. Bu arada yas olmus 33,
Serde var tembellik….
Beklenti…. Beklenti oturdugun yerden 3-5 adim oteyi gormek…
Beklenti bi durulmak
Beklenti Early Reservation firsatlarini yakalayip yeni yeni baska yerler gormek
Beklenti cebinin, kendinin yerini bilmek… Belki de tekduze hayati olmak
Beklento dolce vita ile crème de la crème hizzasinda, italyan-fransiz karisimi
Biraz barok, biraz gotik ama en baskin da romantik bi tarz yakalayabilmek J

Ama ama o zaman naaapicam ben yaaa….
Cidden sanirim oncelikle sukredecegim… herkes gibi…
Yarina kaygilanmadan once bugune sukur etmek, kiymetini bilmek gerek…
Aska sevdaya kafadan son kullanim tarihi bicmemek, isi gucu parayi da cok takmamak gerek galiba 


Annem hep der…. Yokluk cok bellidir, varligin sonu yoktur diye,
Bir de…. Allah insani gordugunden geri birakmasin diye
Hah…. Iste aynen oyle…
Allah beni de gordugumden geri birakmasin

Iste bu J

1 yorum:

  1. Ben bunu okumuştum aslında. Ama bugün uzun zamandır bakmıyorum, yeni birşey var mı diye bakınca bir daha okudum ve yine çok beğendim. Tabi ki senin adına her zaman olduğu gibi yine çok sevindim. Veee tabi gözümün önünden zaman şeridi geçti, hayat ne kadar da değişiyor, ne zaman ne olacağı hiç bir zaman belli olmuyor kanısına bir kere daha vardım:)

    YanıtlaSil