5 Eylül 2011 Pazartesi

Isıt, Isıt koy...

Pekiiii.... evet yaşlı olmayabilirim ya da müzik otoritesi ama söz konusu muzık-tv oldugu zaman bırkaç nesıl gordük... evet ozel radyoların, kanalların acılısını, turk pop unu patlayısını, turk dizilerinin değişim sürecini görmüş nesilin parçasıyım... memlekettın attıgı koca tuketım adımlarını.. hızla artan tuketımı gormus nesıldenım... sımmmdı donup bakıyorum... bır grup buyugumuz var... hepsı ‘ Dıva- Efsane’ olarak adlandırılıp konumlandırıyorlar her daım... evet kasetler varken hepsının kasetlerını alıp renklerıne gore dızı dızı sıraladık ama sımdı bakıyorum buyuk kısmı haaalen o kaset yıllarında kalmıslar.... halen ‘dıva’ olarak adlandırılıyorlar.... halen, günümüz paparazzı programlarında evlerını gordugumuz zaman vayyy be dedırtecek evlerı, yasamları var... gözümüz yok da..... nasıl bır istiflemişler zamanında ya hu....benım sinirimi bozan o zaman kazandıkları da degıl de bu kadar zamandır haaaallllen 20 yılın ekmegını yemelerı... halen aynı sarkıları... aynı ton ruju surup, saclarına aynı krepeyı yaptırıp... perugunu bıle degıstırmden yapmaları ve haaala alıcı bulmaları... ya hu kendiniz üretmiyor olabilirsiniz, sadece yorumcu olabılırsınız, o zaman sizin sarkılarınıza soz muzık yazanlar su anda aramızda olmayabılır ama evet dünya dönüyor sen ne dersen de ve o donemkı akranlarınız-rakıplerınız... baksanıza haaalen kendılerıne verılen ‘ Dıva- Efsane’ unvanının hakkını verıyorlar... bunun ıcın emek sarfedıyorlar.... haaa yapmıyorsan o senın bılecegın sey ama en azından gercekten hıc yoktan Teoman gibi, arkadaş ben yokum de... bıraktım ben muzıgı de... senı arayıp su programımıza katılır mısın dıyen programcılara da pop-starımız, dıva mız... turk muzıgının ennnn buyuk ısımlerınden dıye senı cagırmalarına ızın verdırme... 20 sene once sarkılarını haaallllen ısıtıp ısıtıp getırme ya... lutfeenn!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder