9 Eylül 2011 Cuma

KÖTÜ KARMA :)


Nasıl evde kaldığımı anlatırken erkeklerde aradığım öncelik kriterlerimin kulağa çoook da mantıklı gelmediğinden bahsetmiştim. Bana göre çok da mantıklı olan kriterlerim öncelikle görüntü üzerinden tabii ki çünküüüü, bence çok önemli tenimizin uyumu J Sokakta yanımda gezdireceğim, arkadaşlarıma- ailemize işteee manitam! die tanıştıracağım kişinin...

1) Öncelikli olarak ayakkabıları güzel olmalı... Dost başa, düşman ayağa derler ama gerçekten ayakkabı kriterinin bugüne kadar ne kadında ne erkekte yalan söylediğine şahit olmadım... En basitinden günlük kıyafetleriyle değil de  janti bir takım elbise içinde gördüğünüz herhangi bir adamı süzerken ayakkabıdan başlamadıysanız eğer bakmaya GECER not verebilirsiniz AMA, iddia ediyorum para –pul olayını bitirmiş abiler bile ayakkabılarından renk verirler

 2) karşımızdaki insanın EVRIM sürecini tamamlayıp tamamlamadığının göstergesi olan ‘ SAÇ’ larının durumu... Buradaki ‘ SAÇ’ ense traşından-favorisinden başlar... ve devam eder. Ve

3) erkeklerdeki takı tokalar... Erkeğin güzel bir saate sahip olması gerektiğini zaten söylememe bile gerek yok diye düşünüyorum, sonuçta bu evrensel bir zorunluluk öyle değil mi... Takı-toka dediğimiz tabii bununla sınırlı kalmıyor... Efenim söyyle eski kulağı deliklerden olan bir manita tadından yenmez ama Alyans harici herhangi altın-gümüş vs gibi bir aksesuar da ayrıca takmamalı aday adayımız... Daha fazla göz korkutmadan bu kriterleri sağlayan manita elde etmek için yapılması gereken temel şeyleri özetleyeyim ki... onca anlattıklarım boşa gitmesin J
Şiiiimdi, bileni bilmeyeni Karma yasasından haberdar etmek istiyorum...Hinduizm, Budizm gibi uzak doğu felsefelerine göre Karma ; her türlü eylemin sonuçlarının  kaçınılmaz olduğunu ifade eder. Düşündüğümüz her şey ya da yaptığımız her eylemin sonuçlarının bizi bu yaşamımızda ya da sonrakinde etkileyeceğini söyleyen bir kuraldır. Kısaca yine ortada bir bumerang olduğunu düşünürsek, fırlatıp attığımız iyi/kötü bir hareket bize illa döner ve iyilikle/kötülükle döner... Peki bu Karma bizim manita bulmamızda nasıl bir rol oynayacak? Bakınız... A) Başka insanların manitası var benim yok die olanlara haksız yere BOK atarsak, kendi bokumuzda boğuluruz. B) Hiç tanımadığımız, sokaktan geçen biri için kafadan,  iiighhh ayakkabılara baaaaaak/ Allahım bu gömlek giyilir mi yaaaaa die hor  görürsek C) Metrobuse binerken mevcut Gazi-Malül- Hamile ve Sakatlara yer vermek yerine yer kapmak için depar atarsak diğer yaşantımıza kalmadan KOTU KARMA peşimizi bırakmazzzz... Bunlar kendi kendimize yaptıklarımız... Bir de başkalarına yaptıklarımız var! Efenim, heeep dediğim ETİK kuralları çiğnememeliyiz tabii ki.... Bugün Hoşlanmadığımız ama bizden hoşlanan adama sırf EGO larımız tatmin etsin die Sağ gösterip, sol sallarsak..bize de çalımı atarlar illaaa! Hayır bunları da böyle yazıp anlatıyorum çünkü malum, söz uçar yazı kalır :P VE ben çekiyorum maksat toplum bilinçlensin... benim gibi olmasın J J
P.S: Yaaa bu yazının ardından şunu söylemeden edemeyeceğim...Sevgili hemcinslerim o ayağına oje sürmeden burnu açık ayakkabıyla dolaşmak nerden cıktı yaaaa... lütfen!!! bu yaz bi artış sezinledim sanki...Çok rica edeceğim... para-pul/ manikür pedikür fln değil... ama elinize oje sürmeyecekcekseniz bile ayakları ihmal etmeyelim... Çoook çirkin görünüyooo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder