30 Eylül 2011 Cuma

Sliding Doors ve Dominos Pizza



Sene 1998, Başrol: Gwyneth Paltrow…Film: Sliding Doors…

Bu filmi izleyip cook bayılmadım…Benim Oscar ım bu filme demedim… Ama… Sonrasında her yolağzında bu film aklıma geldi. Neydi filmin konusu; Evli bir ablamız var… İşinden evine dönmek için tren istasyonuna gidiyor… Ve sonrası yolağzı…

A) Treni yakalıyor: Kocasının kendisini aldattığını farkediyor, kendini sorguluyor… Hoşnut olmaduğı işinden ayrılıyor, sevdiği bir adamla birlikte olmaya başlıyor

 B) Treni yakalamıyor: Aldatılmaya devam ediyor, sevmediği işi ve mutsuz olduğu ilişkisini devam ettiriyor.

Hepimiz için herşey bu kadar anlık esasında… karsıdan karşıya geçmek işte…

Ben bunu en son ne zaman düşündüm… o da ayrı komik… Dominostan pizza siparis ederken… Neden… Çünkü İstanbulda ilk geldiğimde, dışarıdan eve yemek söylemek gibi bir adeti olmayan ben bu konsept ile manitam sayesinde tanıştım... O zamanlar ikimizin evleri ayrı yakalardaydı ve ben onun yakasına geçtiğimde, domestik takıldığımızda pizza söylerdik hep... Sonraaa.. Coğrafyalar birleşemeden biz ayrıldık...Gün oldu, onun haberi olmadı... ve şimdi ben onun evine ( hala orada oturuyorsa tabii  ) 15 dk mesafede oturuyorum... Onunla öğrendiğim, sevdiğim pizzaları, aynı pizzacıdan sipariş ediyorum... Ve evet belki o da ben sipariş verirken bir taraftan da kendi evine aynı pizzadan sipariş ediyor ama birbirimizden haberimiz yoook :S İşte... Belki o metroya yetişsem ( aldatılma mevzuu yok, yanlıs anlasılma olmasın- sadece metafor) halen birlikte sipariş veriyor olcaktık... ya da metroya yetişemesem...
Ya daaaa...Belki bugün, daha yan komşusunu tanımayan, uzun apartmanlarda oturan bir toplumun parçası olarak... belkiiii asansöre bir dakika sonra binersem düüüüünya yakışıklısı komşumla tanışacağım renklerim değişecek, veya 1 milyon CV arasında yazdığım bir kelime sayesinde bir dünya devi şirketin patronu ile görüşeceğim hayatım yeşerecek  Paralell evrenlerde o kapılar açılıp kapanıyormu gerçekten bilmiyorum, bu evrende bakalım kapıların ardında acaba beni neler, kimlerrrr bekliyor (p.s. her neredeysen, çabuk geç kalma erken gel  )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder